27/5/15

Μπουκίτσες! Cookie Bites!

(Post in English follows below) 
Είμαι γλυκατζού, αυτό να λέγεται! Από μικρό κοριτσάκι ακόμα, θυμάμαι ότι όταν έμπαινα σε ζαχαροπλαστείο, άστραφτε το μάτι μου! Και αυτό που πάντα μου τραβούσε την προσοχή ήταν οτιδήποτε γλυκό αλλά σε μικρό μέγεθος. Μου άρεσαν πάντα τα παστάκια παρά οι πάστες (εκλεράκια, ταρτάκια, κοκάκια), τα μικρά σε μέγεθος σιροπιαστά (τουλουμπάκια, ροξάκια κτλ) και οτιδήποτε σε σοκολατάκι, μπισκοτάκι είχε το μέγεθος της μπουκίτσας!  
Τις μπουκίτσες τις βρίσκω πιο συμπαθητικές!  Είναι πιο συμμαζεμένες, πιο λεπτεπίλεπτες, πιο σικάτες.  Και παίρνεις και την γλύκα αλλά σε μικρότερη ποσότητα θερμιδών!  Έτσι και για τα μπισκότα, προσωπικά τρελαίνομαι για τις μπουκίτσες.  Δείτε μερικές φωτογραφίες και πείτε μου, έχω άδικο;  Αν θέλετε και εσείς να παραγγείλετε για τα βαφτίσια του παιδιού σας ή τον γάμο σας ή για δωράκι σε πάρτυ, στείλτε email στο myasteroskoni3@gmail.com(ισχύει και για Ελλάδα και για Αγγλία)
Την μόνη εξαίρεση που θα έκανα ώστε να προτιμήσω το μεγαλύτερο μέγεθος είναι για το κουρκουμπίνι.  Έχω μια ιδιαίτερη λατρεία στα κουρκουμπίνια και πάντα αναρωτιόμουν γιατί στο συγκεκριμένο γλυκό δεν υπάρχει η ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΑ! Μήπως την έχετε ανακαλύψει εσείς κάπου;


I have always been a dessert lover, that's for sure! Since I was a little girl, I remember myself going into a pastry shop and having this feeling of excitement!  And what has always grabbed my attention in pastry shops, were small bites rather than big pieces of pastries.
For me, bites are adorable! Not only are they cuter but they also are more attractive and most importantly, they save you loads of calories!  That is why I prefer cookie bites instead of big cookies! How do you find my homemade cookie bites? Do you like them?
Packed in a clear cellophane bag, you can offer them as party favors, wedding favors or even as baptism favors. There are so many designs to choose from and you can offer something that is really unique and tasty to your guests!  If you live in Liverpool, UK and would like to order yours, send an email at myasteroskoni3@gmail.com and I'll get back to you.
 
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου